Comandați online fără risc. Retururi, revocare și reclamații
Comandarea din magazinul online nu este riscantă: dacă nu sunteți mulțumit de unealta de grădinărit sau dacă n-ați comandat produsul dorit, nu este nicio problemă.
Important information on the return of lithium-ion batteries and devices
Politica de retur
Conditii generale
al-ko.ro ofera retur gratuit pentru clientii care notifica intentia lor in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea coletului.
Comenzile cu livrare pe teritoriul Romaniei sunt eligibile pentru retur gratuit. In urma solicitarii primite de la client, al-ko.ro va trimite curierul la adresa indicata de client pentru a ridica coletul de retur.
In cazul comenzilor cu livrare internationala, costurile de retur cad in sarcina clientului. Produsele se pot returna prin orice firma de curierat care asigura livrarea coletului de retur la depozitul Comerciantului. Adresa la care se trimit coletele de retur este: Depozit SC Bronto Comprod SRL, jud. Cluj, sat. Suceagu, str. Principala, nr. 355B
In caz de retragere din contract, clientul este obligat sa restituie produsele achizitionate in termen de maximum 30 zile de la data retragerii din contract.
Modalitati si termene de returnare a produselor
Clientul se obliga sa notifice al-ko.ro intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail la office@bronto.ro sau prin telefon la numarul 031.9301 sau sa efectueze returul prin facilitatea de retururi on-line ce se poate gasi in contul de utilizator, in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, al-ko.ro poate refuza coletul.
Informatiile necesare care trebuie furnizate al-ko.ro pentru trimiterea curierului sunt urmatoarele:
data expedierii coletului;
numarul Comenzii;
suma de returnat;
adresa de unde curierul urmeaza sa preia coletul de retur;
modalitatea de plata dorita (datele contului bancar sau voucher de cumparaturi echivalent cu suma produselor returnate).
La primirea informatiilor referitoare la intentia de retur a clientului, al-ko.ro efectueaza o solicitare la curier si trimite curierul la adresa indicata in comunicarea clientului pentru a ridica coletul de returnat. Costurile de transport ale coletului/elor returnate nu intra in responsabilitatea clientului, acestea urmand a fi asumate de al-ko.ro.
Conditii de returnare a produselor
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu al-ko.ro).
In conformitate cu legea in vigoare, al-ko.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjerie intima, costume de baie, ciorapi si produse cosmetice desigilate, produse alimentare. Pe fiecare pagina de produs exista informatia privind posibilitatea de retur. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata. Conditiile campaniilor promotionale se pot citi la punctul 12. Campaniile Promotionale si mai specific punctul 12.4 Campanii cu produs cadou.
Poti returna produsele in termen de 30 de zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier.
Te rugam sa completezi formularul de retur in cel tarziu a 30-a zi calendaristica de la data livrarii, dupa acesta data cererile nu vor fi luate in calcul.
Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original si toate documentele cu care ti-au fost livrate.
De asemenea, daca produsele livrate au fost insotite de eventuale cadouri, la retur trebuie sa returnezi si cadourile.
Daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si le returnezi pe toate, doar unul din produse poate fi desigilat.
Nu se accepta retururi daca produsele indeplinesc cel putin una din conditiile de mai jos:
– au fost efectuate interventii neautorizate asupra produsului;
– au ambalajul deteriorat sau incomplet;
– au urme de uzura sau folosire excesiva;
– zgarieturi, ciobituri, lovituri sau socuri mecanice/electrice;
– nu au toate accesorile primite in pachet;
– s-a facut orice tip de inscris pe cutia produsului;
– produsul a facut parte dintr-o comanda speciala, comanda speciala este aceea care nu face parte din stocul uzual al Furnizorului dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si plata unui avans;
– licentele OEM activate;
– indeplinesc una din conditiile specifice, in functie de tipul produsului.
Retur DOA (Dead on arrival)
In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Dreptul de retragere
In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are urmaroarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:
Clientul are dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.
Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
al-ko.ro va rambursa Clientului contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii facute de catre Client catre al-ko.ro in ceea ce priveste decizia de retragere din contract.
al-ko.ro.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.
Conform legii sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vanzatorul nu le poate controla;
contractele în cazul cărora Clientul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Exercitarea dreptului de retragere
In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, in cazul in care Comanda este achitata, al-ko.ro se obliga sa returneze suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii de catre Client in ceea ce priveste deciziei sa de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;
pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.
Clientul va informa al-ko.ro in ceea ce priveste intentia sa de retragere din contract prin completarea formularului de returnare produs din contul de client.
Termene de returnare a banilor
Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial in interval de 14 de zile calendaristice de la data la care bronto.ro este informat de catre client cu privire la decizia acestuia de a returna produsele.
Dupa validarea returului, clientul poate primi, la alegere, contravaloarea produselor sub forma unui cupon valoric pe care il va putea folosi in termen de 30 zile de la data confirmarii primirii returului de catre bronto.ro. Dupa aceasta data cuponul isi pierde valabilitatea